Angela Kinsey visits the OfficeTally Chat Room

Angela Kinsey: I told the writers I would love it if I pined away for Dwight for a season
Rayne the Temp: she still has god and her cats
Angela Kinsey: and he really put me through the ringer
mindysfavshow: just no more licking cats…haha
BluthBananaStand: I loved how she went through a tri-love battle before.
Angela Kinsey: pah-lease…no more licking cats!
Jenleigh: Dwight will get Angela back some day, I know it!
reinventlove: sort of like a pam season 3 deal, she needs time to get sorted out
Angela Kinsey: right… don’t we all need time to get sorted out? :/

Angela Kinsey: I can hear Isabel having dinner in the next room

Angela Kinsey: she is saying, “agua!”
Angela Kinsey: LOL
tanster: lol
JAMgirl: how cute!!!
MNFan: she’s bilingual? Wow
mindysfavshow: she should come in and say hey…or gaaa

Rayne the Temp: what did you think when you read the cat licking in the script
Jenleigh: speaking of licking cats–how did you do that? did you actually lick the cat?
Angela Kinsey: well in most of the takes I wasn’t licking the cat but then of course the director said he was going in for a tight shot so yes I had to lick the dang cat!
Angela Kinsey: :)
tanster: wow. no stunt double! :)
Jenleigh: wow, that’s awkward!
mindysfavshow: talk about taking one for the team…haha
berry: hahaha that’s devotion to your job
vanfan14: That’s dedication, right there.

Angela Kinsey: If Isabel came in here now she would climb on top of the computer and start jumping…
berry: i jump on my computer too

Angela Kinsey: kind I get mushy for a second?
berry: yes
MNFan: yes!
Urglegrue: absolutely!
Jenleigh: of course
JAMgirl: Yes!
Angela Kinsey: I wanted to just say a heartfelt thanks to you guys…our awesome fans for being so supportive these last few years and for me personally these last few months

justduckey: We love you guys and you’re all so good to your fans!
kaityliz1120: Its easy to be supportive ur the best!
MNFan: you’re so welcome :) We luv you
Kenna: You guys are the BEST.
mindysfavshow: Thank You too for being the awesome clebrity who takes time to get to know the fans

Angela Kinsey: Tanster….it was great having you there for our 100 ep
berry: angela, we thank you. you have no idea how many people’s lives you’ve changed just by being you.
Angela Kinsey: it felt like such a full circle moment for our show
Angela Kinsey: the little engine that could and how far we’ve made it
tanster: omg, that was the funnest week of my life. thank YOU!
MNFan: I bet Tanster’s getting teary :)
tanster: lol
JAMgirl: You’re welcome, Angela!! Thanks for all the great Office moments you gave us fans!
Angela Kinsey: I tear up so quickly
Angela Kinsey: I am such a softie
reinventlove: I think a lot of us are grateful that you are so involved with us fans. it’s like we get to part of the experience with you. so thanks!
Angela Kinsey: I mean I cry at commercials…songs
Jenleigh: thank YOU for being so awesome!
Angela Kinsey: it’s ridiculous
Jenleigh: I don’t know any other show where the cast comes on a fan page to talk to their fans…you guys are all the greatest!

9 comments

  1. Yay, Thank you again tanster and Angela for the awesome chat. I had so much fun asking questions and having them answered. It pays to be in the chat room an hour ahead of time haha.

  2. Tanster! Please advertise when these things are going down. I know you don’t want to crowd up the chat room when it’s going down but it would be super cool if tallyheads could get a hint from time to time.

    [from tanster: yeah, i’m so sorry i can’t do a full-blown preannouncement — the last time i did that with rainn’s chat, my computer crashed from the overload of people in the chat room! i am now posting messages on the chat page (https://www.officetally.com/chat) a few days before a chat, so you can check there. thanks!]

  3. I just LOVE how down-to-earth The Office cast is! I always think of celebrities as people that I will never ever interact with…but The Office cast are REAL people! It’s just amazing.

  4. Awww, missed yet another chat… I’m determined to make one eventually (hopefully the next one haha). It’s so awesome that Angela, along with all the other cast members who visit the chat room, take the time to talk to us fans.

Leave a Reply

Your email address will not be published.